Ana içeriğe atla

KİTAP VE FİLM ÖNERİLERİM 1


                                           film kitaplar popcorn ile ilgili görsel sonucu
Sevgili Okuyucularım,

Bugün sizlere bilgi içerikli bir yazı yazmayacağım.

Kendim bir dönemler içerisinde okuduğum, izlediğim filmleri siz değerli bağlantılarım ile paylaşmak istedim. Aşağıda paylaşmış olduğum kitapları şahsen ben ‘Türk kahvesi’ eşliğinde okuyorum.(taze çekilmiş olursa tadından içilmez.) İsteyen, seven ve arzu eden olursa şiddetle tavsiye ediyorum! Ne kadar uzattın diyenlere, biraz geveze olduğumdan dolayı, yazmaktan kendimi geri alamıyorum. Elimde değil : ) Film için herhangi bir öneride bulunmayacağım. Ne arzu ederseniz… He illaki bir şey tavsiye etmemi isterseniz. ‘Popcorn’ derim.


türk kahvesi karikatür ile ilgili görsel sonucu


Kitaplar;

  • YETENEK KAŞİFİ - Doğru insanı işe al – Ozan DAĞDEVİREN,
  • DOĞRU VE ETKİN LİDERLİK – Dale CARNEGİE,
  • 7 YAŞIMDA BİNDİĞİM KAMYONUN FRENLERİ PATLADI VE HAYATA YUVARLANDIM – Ataman ÖZBAY,
  • SIRADAN BİR GÜN – Yekta KOPAN,
  • UÇURTMA AVCISI – Khaled HOSSEINI,
  • ADI: AYLİN – Ayşe KULİN,
  • İK YÖNETİCİLERİNE TAVSİYELER – Haldun Şecaattin ÇETİNARSLAN,
  • KUYUCAKLI YUSUF – Sabahattin ALİ.                                                                             



kitaplar filmler popcorn karikatür ile ilgili görsel sonucuFilmler;

  • MODERN TİMES,
  • THE COMPANY,
  • ŞAMPİYON,
  • ÖLÜ OZANLAR DERNEĞİ,
  • THE INTERN.





                                                  
Anekdot:

‘’ Amacınız zarar vermekse güce ihtiyacınız vardır. Diğer her şey için sadece sevgi yeterlidir.’’ Charlie Chaplin.                                                                                                  

Saygılarımla,                                                                                                                                             

Selçuk GÜL

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ne istediğini biliyor musun?

Ne istediğini biliyor musun? Selam güzel insan, Öncelikle değerli vaktini ayırdığın için kendi adıma teşekkür ediyorum. Uzun süredir vakit bulamadığım için yazı yazamadım bundan dolayı da blog sayfama tekrardan merhaba demek istedim. Yani sonunda diye bildim. Ne istediğini bilmek… Sana belki atmış olduğum başlık enteresan gelmiş olabilir ama kararımı bu başlıktan yana kullanmak istedim. Yapmış olduğum mülakatlarımdan yola çıktığımda mavi-beyaz yaka fark etmezsiniz genel anlamda insanlar nereye gittiğini önemsemiyorlar. Özellikle de yeni mezun olan üniversite mezunu adaylar bunu sıklıkla yaptığını fark ettim. Görüşme esnasında özellikle Junior pozisyonlarda aradığım beklentim veya beklentimiz HEYECAN, IŞILTI, İSTEKLİLİK ama maalesef görüştüğüm genç mezun adaylarımda bunları yakalayamıyorum. Tabii ki de herkes heyecanlı, istekli olmayabilir ama bir şeyi karşı taraftan almamız gerektiğini düşünüyorsak, bir şeyler vermemiz gerekmektedir. Genellikle, öğrenci veya yeni mezun olan k

17. İNSAN YÖNETİMİ ZİRVESİNDEN ANEKTODLAR

Kültür’ün Sesini Dinle! Bu yıl Peryön Güney Marmara (Bursa) bölgesinin düzenlemiş olduğu , 17 .insan yönetimi zirvesinde yer aldım. Zirvenin mottosu : ‘‘kültür’ün sesini dinle’’ idi. Hem akademik hemde genel çerçevede birden fazla kültür kavramı konuşuldu. Benim keyif alarak dinlediğim bir organizasyon idi. Sizlere de belirli bir boyutunu aktaracağım. Konuşmacılar; Konuşmacılar Kurum / Görev Konu Numan ÖZCAN BM *(ILO) Türkiye Ofisi Direktörü İşin Geleceği Ela KULUNYAR – Önder ŞENOL Doğuş Otomotiv İnsan Kaynakları Müdürü – Defacto Finanstan Sorumlu Başkan Yardımcısı Hedef  Birliği: Mutlak Kuzey Neresi? Necdet TURHAN Türkiye’nin Görme Engelli İlk Dağcısı ve Milli Atleti İçinizdeki Zirveye Çıkın Doç.Dr.Kurtuluş KAYMAZ – Dr.Öğr.Üyesi Şenol BAŞTÜRK Uludağ Üniversitesi -Akademisyenleri Akademik Bakış:Teoriden Pratiğe Kültür Gamze GÜRER – Elif ARSLAN AZAK – Cenk GÜNAY

20’li Yaşlara

  Merhaba Sevgili Okuyucum, Nasılsın? sorusunu sormadan başlamak istemedim. Umarım, çokça iyisindir. Bugünlerde bir kitap okuyor idim, sonunda bitirebildim. 😉  Tabii ki çok severek okuduğum kitaplardan biriydi. Aslında kitaptan daha çok bir kılavuz olarak adlandırmak çok daha iyi olabilir. Kitabın adı: #20’liyaşlardaişhayatı Okurken, hep aklım şu an ki profesyonel hayatımı irdeleyerek geçtiğini söyleyebilirim. Yani ister istemez kitap insanı irdeletmeye doğru evrilleştiriyor. Hani derler ya; tadı damağımda kaldı. İşte sanırım benim öyle olduğunu söyleyebilirim. İş hayatının; olumlu ve olumsuz tüm yönleriyle aktarıyor yazar. Özellikle, yeni mezun olmuş kişilere inanılmaz tavsiyeler aktardığını da söyleyebilirim, bu yüzden bir roman, hikâye falan değil ama iş hayatını anlamak, anlamlandırabilmek için okumanızı tavsiye ederim.   Kitap totalde 9 bölümden oluşmaktadır. Başlıklarını manidar bulduğumu da söyleyebilirim. İnsanın derdi ; gelişimse aslında bunu kovalamakta kendi elind